Dalgunos enllaces

Crítica cinematográfica de calidá

¿Qué peli vos prestou más?

domingo, 28 de octubre de 2007

Memorias de África


Buah. Peliculón, el de Memorias de África. Vei de cuando la Segunda Guerra Mundial los alemanes invaden Francia, ya dalgunos tán favoratibles pa con ellos ya outros non. Bono. Ya Humphey Bogart pasa un poucu del tema porque ía superestrella pero llou vei ya por amor ya apoya a los bonos: A la que facía de muyer del rebelde que taba contra los alemanes.

La banda sonora recuerda una cafetera cuando vei sacar el caféi, pero por eso, porque la música ía la de Cafes Saimaza, que cumo molaba muncho (ía casi lo meyor de la peli), pos entós aprovechanla.

You diría que la película ganaba más si fuera en color, porque víase entós meyor. Pero bono, en blanco y negro tamién ta chula. Ganóu en Cannes dalgún premiu peimeque. Lo que pasa ía que sufríu censura: El final nun ía el que se cuenta, sinon outru mui distintu.

Sí, siguidores nuesos, el final ía outru. Al final de Memorias de África a Humphrey Bogart entierranlu nun cementeriu d'elefantes...

No hay comentarios:

Escríbenos

Si quies dalguna cousiquina, la ccrítica de dalguna peli, ou una entrevista con dalgún famosucu de Hollywood ou d'Ardesaldu, aceptamos piticiones na siguiente direición... munduxaime@yahoo.es
Free counter and web stats